Média monitoring

A média folyamatos monitorozásának, az intelligens sajtófigyelésnek kettős célja van. Egyfelől szükséges látnunk minden olyan említést, megjelenést, ahol cégünk, szervezetünk neve, vagy munkatársának, vezetőjének neve előfordul. Másfelől tudnunk kell célpiacaink legújabb híreiről, eseményeiről, riválisaink és partnereink aktivitásáról, tevékenységeiről is.

A velünk kapcsolatos megjelenések monitorozása, gyűjtése lehetővé teszi, hogy – szükség szerint - azonnal reagálhassunk a minket érintő híradásokra, a közösségi médiában akár kommentekben is válaszolhassunk a minket érintő megjegyzésekre, aktívan részt vehessünk a disputában. Bizonyosak kell legyünk afelől, hogy valamennyi tévé, rádió, nyomtatott és online sajtóemlítés, megjelenés benne van az adatbázisunkban, ez lehetőséget ad a PR tevékenységünk elemzésére, felülbírálására, módosítására is. Arról nem is beszélve, hogy a hatékony sajtófigyelő szolgáltatás az egyik legfontosabb eszköze a sajtókapcsolat építésének, bővítésének is.

A sajtófigyelés piaci hírgyűjtést, riválisfigyelést, konkurenciaelemzés elvégzését célzó ellátása elsősorban a partnerkapcsolat építést, a sales tevékenységet segíti, miközben legfontosabb célja természetesen az, hogy „képben legyünk”, informálódjunk a piac minden rezdüléséről.

A Spindoc mind a márkanévre, vagy munkatársak nevére történő keresést, archiválást el tudja látni a teljes hazai média tekintetében (a nyomtatott és online megjelenések mellett ide értve a tévé- és rádióműsorokat is). A sajtófigyelésben jártas munkatársak ezzel párhuzamosan figyelik a megbízó számára fontos piaci híreket, hírleveleket, a riválisokkal kapcsolatos eseményeket is, ezekből igény szerint napi hírösszefoglalót készítenek. Amennyiben a megbízó igényli, az összefoglalót lehetséges sales-akciókkal, reakció-javaslatokkal is kibővítjük. Az intelligens sajtófigyelés részeként szakértőink átfogó összefoglalót is készítenek a piaci trendekről, folyamatokról is.

Vegye fel velünk a kapcsolatot »