Szolgáltatások

  • Personal brand

    Egy közismert bonmot szerint az énmárka nem más, mint amit akkor mondanak rólunk, ha kimegyünk a szobából. Ebből következik, hogy érdemes törődnünk azzal, hogy milyen kép él rólunk másokban. A személyes márka építés szerteágazó eszköztárat vonultat fel annak érdekében, hogy befolyásolni tudjuk általános megítélésünket. Még egy megfontolás: valamit úgyis mondanak rólunk a hátunk mögött, akkor pedig már mondjanak olyat, amiket előzetesen mi magunk készítettünk elő… Tovább →

  • Kríziskommunikáció

    Minden cégvezetés első számú rémálma, hogy váratlanul, derült égből érkező villámcsapásként elözönli a sajtót és a közösségi médiát valamilyen, a vállalatot érintő negatív híradás, és rövid idő alatt máris eszkalálódik a presztízsromboló botrány. Tovább →

  • Sajtókapcsolat

    Aligha lehet túlhangsúlyozni az élő, aktív sajtókapcsolatok meglétének jelentőségét. A sajtó munkatársai – és ma már a közösségi média, a blogoszféra nagyobb olvasottságú szereplőit is ide vehetjük – jelentik a közvetítő csatornát cégünk, szervezetünk és a felhasználóink, ügyfeleink között. Az ő segítségükkel, ha úgy tetszik, az ő szűrőjükön keresztül jut el, vagy épp nem jut el a szándékolt üzenet a célközönség számára. Kulcsfontosságú, hogy szervezetünknek kiterjedt, intenzíven működtethető kapcsolati hálója legyen. Tovább →

  • Média monitoring

    A média folyamatos monitorozásának, az intelligens sajtófigyelésnek kettős célja van. Egyfelől szükséges látnunk minden olyan említést, megjelenést, ahol cégünk, szervezetünk neve, vagy munkatársának, vezetőjének neve előfordul. Másfelől tudnunk kell célpiacaink legújabb híreiről, eseményeiről, riválisaink és partnereink aktivitásáról, tevékenységeiről is. Tovább →

  • PR stratégia

    Az ismertség megszerzésében, megtartásában, bővítésében, a megítélés kedvező, vagy kedvezőtlen voltában szerepet játszik, hogy a szervezet mennyire alakítja tudatosan médiajelenlétét, közösségi médiabeli jelenlétét, illetve mennyire aktív mindazon platformok, interfészek kezelésében, ahol ügyfelei, partnerei, tevékenysége iránt érdeklődők találkozhatnak vele, vagy képet szerezhetnek róla. Tovább →

  • PR tanácsadás

    Sok vezető tisztában van vele, még többen zsigereikben érzik, hogy az általuk vezetett szervezetnek szüksége volna „valamiféle” PR aktivitásra. Többször előfordul az is, hogy a versenytársak, riválisok PR tevékenysége adja meg a végső lökést az elhatározáshoz. Az igény megszületése után viszont már kevesen tudják, mihez kell kezdeni. Gyakori probléma az is, ha létezik ugyan PR stratégia, vagy legalább valamilyen írott elképzelés a PR aktivitás végrehajtására, de a tervek nem látszanak működésbe lépni: valami mindig hiányzik a sikerhez, az áttöréshez. Ez a hiányzó elem lehet akár az energia, a kreatív ötlet, vagy a szakértő. Tovább →

  • Brandépítés

    „Jó bornak nem kell cégér.” Túl azon, hogy ez a bölcsesség már évszázadokkal ezelőtt sem volt igaz, érdekes megfigyelni, hogy milyen evolúción ment keresztül a réges-régi közmondás. Az előző évszázad elejére eljutottunk addig, hogy „jó bornak is kell cégér”, most pedig már azt mondjuk: „jó bornak is jó cégér kell!”. A piaci versenyben a legjobb portékával sem könnyű kitűnni. A termék, szolgáltatás kiválósága mellett kell bizony még valami plusz is, ami vonzóvá varázsolja a márkát. Tovább →

  • Hírnévmenedzsment

    A hírnév, a reputáció egyfelől tünékeny, másfelől sérülékeny érték. A közelmúltban néhány cég esetében láthattuk a sajnálatos példákat: több száz évbe telik felépíteni, néhány hét alatt köddé válhat. Szintén közismert, hogy egy vállalkozás márkaneve, védjegyei jóval nagyobb értéket képviselnek, mint az ingatlanban, raktárkészletben, vagy bankszámlákon tartott értékek. A hírnév védelme és menedzselése napi szintű feladatot jelent, legyen szó akár egy szervezet, akár egy magánszemély hírnevéről. Tovább →

  • Tréning és oktatás

    A szakmai tudás átadása komoly felelősség mindazok számára, akik már fel vannak vértezve a tapasztalatszerzés útján szerzett tudásanyaggal. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy szakmai tudásunkat szervezeti tréningek formájában, illetve hallgatók számára biztosított oktatás keretében adjuk át. Tovább →